محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت باد

1392/1/28 8:30
نویسنده : مامان زینب
776 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الزهرا(س)

پسر مومن مامان سلام

دیروز یعنی٢٥ فروردین٩٢ مصادف بود با شهادت حضرت زهرا(س)  مامان بابا مصطف هم هر سال ٤روز روضه دارن این ایام و ما هم میرفتیم شما  هم خیلی پسر خوبی بودین و میشستین گوش می دادین آفرین پسرم . ظهر شهادت هم باهم رفتیم یه روضه نزدیک خونه مامانی خیلی مراسم خوبی بود با اینکه خیلی عزاداری کردن اما پسر من مثل یه  مرد آروم بود  خیلی دوست داریم مامانی من

مامانی این روزا خیلی باهات بازی میکنن  شما هم یکمی شیطون شدی و غذا خیلی کم میخوری طفلکی باباییی و مامانی و خاله جون کلی باهات بازی میکنن تا یکم غذا بخوری

امیدوارم این حالت گذرا باشه  البته ناگفته نماند که بستنی  و ... دوست دارین اما غذا...  ؟؟!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه كوچولو
28 فروردین 92 12:32
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم: سلاااااااااااااااااااااااااااااام خوشحالم از اشناييتون
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
31 فروردین 92 14:56
ســـــلام عزیزم ... ممنون از حضورتــــ ... به به من و شما هم اسمیم ... منم اسمم زینبــــ ه ... گلم ی وبلاگی هست که سفارش میگیره و قالب وب درست میکنه من به اون سفارش دادم ... اتفاقا یکی دیگه هم سفارش دادم فردا که مبلغ و به حسابش واریز کنم کدش و بهم میده ... قالب من و 10000 تومن درست کرد ... این آدرس وبشه اگه خواستی سفارش بدی بگو که مامان امیـــرعلی (پســـرکــــ شیطون) معرفی کرده زودتر برات درست میکنه www.rahatem.blogfa.com بازم سوالی بود در خدمتم ...