محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

تولد امام زمان(عج) و جشن سیسمونی محمد طاها

1391/4/18 12:06
نویسنده : مامان زینب
5,138 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق بی همتا

سلام پسرگل مامان

چند روزی بود نتونستم بیام  آخه لپ تاپ خراب بود و بعد هم اینترنت مشکل داشت  حالا یک  مروری می کنیم این مدت رو

مهمترین اونها نیمه شعبان یا ولادت با سعادت امام زمان (عج) بود که 15 تیر 5شنبه بود من که همیشه از خدا می خوام شما یکی از یاران خوب امام زمان (عج) باشین ان شاء الله

ای منتظران گنج نهان می آید /  آرامش جان عاشقان می آید

 بر بام سحر طلایه داران ظهور /  گفتند که صاحب الزمان می آید 

 میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

 

ما هم به همین مناسبت تصمیم گرفتیم جشن سیسمونی شمارو شب ولادت حضرت مهدی (عج) برگزار کنیم که به لطف خدا شد

Baby glitter plaatjes

مامان جون سعیده و خاله جون عاطفه و دایی جون علیرضا  خیلی زحمت کشیدن و کمکمون کردن از چتد روز قبلش آخه من که تو دلم محمد طاها جون بود و نمیشد زیاد کار کنم پس زحمت ها دوش بقیه افتاد البته بابا مصطفی هم کنار ما بودن البنه شبها آحه این روزا بابایی به خاطر تولد پسرشون بیشتر سر کار هستن از 7 صبح تا 8 شب بعدش که میان خونه خیلی خسته ان و منم زیاد دلم نمیاد بهشون کار بدم اما با این حال خیلی کمک کردن

راستی از جشن بگم  همه از اتاق شما تعریف کردن ومخصوصاً از ماشین شارژی و کت شلوارتون هم خیلی خوششون اومده بود کی بشه بپوشی مامان قربون صدقت بشه پسرم

 Chicken Emoticon Setدایی جون محمد حسین من دستکش کوشولوهاتو برداشته بود و میگفت وای چکوچولو ان فقط تو شست من جا می شن.... فاطمه خانم خواهر شوهر خاله جون نجمه من مکه رفته بودن و برای شما یک لباس کوچولو رو با آب زمزم تبرک کرده بودن و آورده بودن که اولین لباسی که پسرم تنش می کنه و متبرک باشه و مامان بابا مصطفی هم یک روتختی نوجوان واستون آوردن

 

خلاصه همه بودن عمه جون وحیده و حسام و فرناز کوچولو ، عمه جون انسیه و علی کوچولو, عمه جون عالیه, نرگس جون و یاسمین و امیر حسین کوچولو، مامان جون مامان من, خاله جونام خانم دایی جونام و...

شب هم دایی هام و باباجون من اومدن جشن

این هم چند تا از عکس ها واسه یادگاری

 سالاد الویه ها

اون سالاد دلقک رو خاله جون عاطفه درست کردن.سالاد پیراهن ورزشی رو مامانی جون سعیده و جوجه رو هم من درست کردم   ... دست همه درد نکته

 

جشن سیسمونی محمدطاها شب نیمه شعبان3

جشن سیسمونی محمدطاها نیمه شعبان1

نیمه شعبان

سیسمونی محمد طاها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
4 شهریور 91 21:49
چه جشن خوبی و باسلیقه ای. خانمی اگه عکسهای سیسمونیشو تک تک داشتید بنام خودتون تو وبلاگ می زاشتیم