محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

مهمونی خدا بر همه مبارک

1391/5/1 11:27
نویسنده : مامان زینب
223 بازدید
اشتراک گذاری

به نام بهترین میزبان   

 

سلام گل مامان

از دیروز وارد بهترین ماه خدا شدیم ماهی که همش رحمت و برکت و خوبیه حتی خواب آدم ها هم ثواب داره این ماه همه مهمون خداییم کدوم میزبان بهتر از خدای مهربون؟! هر خواسته ای از این صاحب خونه داشته باشیم از بس مهربونه اجابت می کنه گاهی آدم خجالت میکشه از این همه محبت در مقابل این همه خطا خدایا تو خیلی خوب و مهربونی که این ماه رو قرار دادی تا بنده های گنه کارت توبه کنن و دوباره به آغوشت برگردند امسال که من توفیق ندارم روزه بگیرم اما از صاحب خونه میخوام به من عمری بده تا سال دیگه بتونم مهمونش باشم

خوشبحالت مامانی که ان شاء ا.. تو بهترین ماه خدا به دنیا میای من که دیگه خیلی بی طاقت شدم که پسرم رو ببینم  امروز یکشنبه است و قراره تا پنج شنبه اگه خدا بخواد شما به دنیا بیای قربوننت برم پسرم من و بابایی و همه اعضای خانواده بی صبرانه منتظر ورودتونیم

Friendship Bears

دوست دارممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)