محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

تولد بابا مصطفی جون مبارک

1391/8/9 14:10
نویسنده : مامان زینب
356 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آفریننده ی مهربان

محمد طاهای گلم سلام

امسال 8/8/91 یعنی روز تولد بابایی مصطفی ما یه عشق کوچولو هم داشتیم واون هم شما بودین گل مامان و فکر کنم شیرین ترین کادو بودی واسه بابا

نایت اسکینآخه گفته بودم بابا خیلی انتظار دیدنتونو داشت و الان هم که پیش مایین بابا همش دوست داره با شما بازی کنه و عاشقه شیرین بازی های شماست همش میان و شما رو ورزش می دن ماساژ میدن و خلاصه کلی بازی های جور وا جور تازه گی ها همش اصرار دارن بگی بابا من میگم مصطفی جان آخه نی نی مون هنوز سه ماه نداره نمی تونه بگه بابا و بابا مصطفی در جواب میگن مگه پسر من از طوطی کمتره؟؟؟!! اولش بابا می گفتن بگو  با .. با... شما می گفتی قو  قو  خلاصه یه بار که داشتن با شما تمرین میکردن که بابا بگی شما هم سرشار از هیجان بودی و دست و پای مداوم می زدی بلاخره گفتی باوو .. و بابا دیگه دل تو دلشون نبود از خوشحالی عالمی دارین پدر و پسر دیگه

نایت اسکین

امسال هم برای شب تولد بابایی من و شما با هم کیک درست کردیم آخه شما خیلی کم میخوابین منم آوردمتون تو آشپزخونه و با کریر روی میز گذاشتمتون کیک پختم شما هم نظارت می کردین و بعد از ظهر یه جشن سه نفری داشتیم و من هم یه کیف واسه بابایی خریده بودم که ناقابل بهشون هدیه دادیم که وقتی میرن دانشگاه درس بدن با اون برن خلاصه روزای خوبی رو با هم داریم به شکر خدا این هم عکس یادگاری تولد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)