محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

بلندترین شب زندگی پسرم

1391/10/16 15:26
نویسنده : مامان زینب
229 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون و عزیز

تربچه مامان سلام

امروز 1 دی 1391 و اولین شب یلدایی بود که کنار پسرم بودم و شما بلندترین شب زندگی تونو تجربه کردی نانازم من و بابا هم مثل سالهای پیش این شب رو پیش بابایی و مامانی و خاله جون عاطفه و دایی جون علیرضا بودیم شب شیرینی بود بعد از ظهر یک کیک مخصوص شب یلدا پختتیم و بابا جون هم کلی میوه و آجیل و شیرینی و... یک هندونه بزرگ خریده بودن که اون رو هم تزئینش کردیم و همه دور هم بودیم و حافظ خوندیم و فال گرفتیم من که خیلی فال حافظ شب یلدارو دوست دارم و قبول دارم نوبت به فال بابا مصطفی که رسید خیلی جالب و عجیب مرتنط با نیت بابامصطفی جون بود دیگه بابا کلی ذوق زده بودن تازه باباجون رضا کتاب حافظ رو به دست شما هم دادن و عکس گرفتیم که بعدا میزارم چندتاشو آخه تو لپ تاپ خاله جونه باید ازشون بگیرم شکلکهای جالب آروین

پسرم شب یلدای ما مصادف با سال جدید میلادی و تولد حضرت مسیح

راستی وقتی یک مطلب تو گذشته رو غلط گیری میکنم یا عکس اضافه میکنم تاریخ اصلیش عوش میشه به تاریخ تغییرات واسه همین از این به بعد تاریخ رو خودم مینویسم

yole4nxkdgqnx4b7msq پوسترهای گرافیکی ویژه شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)