محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

اولین مسافرت سه نفره

1391/3/27 9:04
نویسنده : مامان زینب
290 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای دانا و توانا

سلام ناناز مامان

امروز می خوام از ماجرای سفرمون بنویسم حدود یکماه پیش...

شکلکهای جالب آروین

 

من و بابا مصطفی جون احساس کردیم به یک کم تنوع و تحول احتیاج داریم واسه همین تصمیم گرفتیم از تعطیلات اردیبهشت استفاده کنیم و یک سفر کوچولو بریم از اونجا که سفر کردن با خانواده صفای بیشتری داره موضوع رو با مامان و بابایی مطرح کردیم اونها هم که نگران حال من بودن ترجیح دادن با ما بیان تا بیشتر مراقب من و شما باشن آخه شما ٦ماهه شده بودین گیگه..

خلاصه ٣ شنبه ساعت ١٥ طبق برنامه ریزی قبلی راه افتادیم بابایی رضا که طبق معمول انواع خوراکی ها رو برداشته بودن و صندوق عقبشون فول شده بود و ساکهای لباس رو تو صندوق عقب ما گذاشتیم جات خالی نی نی جون که خوراکی ها رو بخوریخوشمزه

                                                   شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین                                                  

همه می گفتن اسم شمارو بذاریم مارکوپولو هنوز بدنیا نیومده میرین سفر اما من میدونستم پسرم شیره و خدای مهربونی که اونو به ما بخشیده خودش مواظب محمد طاهای ما هست

این هم چند تا عکس از خاطرات سفرمون

در راه شمال

بابا مصطفی خوش تیپ

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

کنار دریا به یاد محمد طاها جونمون

گرگان

بابا مصطفی و عکس نی نی

دایی جون علیرضا  خوشگل من

 

 

راستی  از سفر که برگشتیم هفته بعدش روز مادر هم بود منم امسال مامان بودم به لطف خدای مهربونhttp://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/1214225992mod7.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)