محمد طاها ربانیمحمد طاها ربانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد طاها بهترین هدیه خدا

چک آپ ماه هشتم

1391/3/27 11:50
نویسنده : مامان زینب
241 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آرامش بخش دلها

سلام نفسی جون

الان که این پست رو میذارم واستون تازه از مطب خانم دکتر توانایی برمیگردم ، رفته بودم چک ماهانه که ببینم نی نی ناز ما خوب و خوش هست ؟!! بهش خوش می گذره؟ مامان خوبی تا اینجا بودم واستون ؟؟ خدا کمک کنه به مامان که نی نی ازم راضی باشه...

 شکلکهای جالب آروین

خانم دکتر مثل همیشه اول صدای قلبتون رو شنید شما ههم که مرتب حرکت می کردین و خانم دکتر بدنبالتون آخرش هم گفتن وای چقدر ووول می زنه بلاخره صدای دلنشین قلبتونو هر دومون شنیدیم کاشکی بدون آرامش بخش ترین و شیرین ترین صدای دنیا واسه یک مادر همینه خیلی خوشحال شدم خانم دکتر فشارم رو هم گرفتن و وزنم طبق معمول ، اما گفتن که کمتر باید نمک و برنج بخوریم و البته دلیل ضعف هایی که گاهی سراغم میاد و عرق شدید می کنم افت فشاره که نباید گرسنه بمونیمنیشخند(آخ جون)                                                       

شکلکهای جالب آروین         شکلکهای جالب آروین

از خانم دکتر برای بیمارستان پرسیدم که از بین مهر و رضوی کدوم بهتره و روش بدنیا آومدن شما که گفتن زوده هنوز و رضوی سیستم هتلینگش بهتره و ... حالا باید بیشتر تحقیق کنم اما به قول بابا مصطفی هرچی خدا بخواد اگه اون کمک کنه فرقی نداره کجا باشیمو کی دکترمون باشه . راست هم میگه خدایا توکل به تو می کنیم که جز تو  تکیه گاهی نداریم....بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مصطفی
28 خرداد 91 11:14
همسر عزیزم بهت تبریک می گم و بهت افتخار می کنم